Prośba o opinie dot. wyposażenia Octavii 1.4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • setnik
    Classic
    • 2010
    • 11

    Prośba o opinie dot. wyposażenia Octavii 1.4 TSI

    W imieniu Natalii i swoim pragniemy wszystkim serdecznie podziękować za przybycie i prezenty Było nam bardzo miło Was wszystkich zobaczyć
    kabanos, Krzysiek1120, dzięki serdeczne za pomoc

    Dziś wyjeżdżamy w Tatry na zasłużony odpoczynek także zobaczymy się w Kryspinowie więc sugeruję przybycie z kierowcami
  • spj
    ***** ***
    ModeratoRS
    • 2009
    • 3534
    • Octavia IV combi (NX5)

    #2
    Prośba o opinie dot. wyposażenia Octavii 1.4 TSI

    Witam.
    Jestem w ostatniej fazie decyzyjnej przed zamówieniem Nowej Octavii 1.4 TSI w specyfikacji:

    Gdyby konfigurator nie działał (co mu się dość często zdarza) podaje specyfikację:
    Nowa Octavia 1.4 TSI 103 kW (140 KM) 6-biegowa manualna
    Wersja wyposażenia: Ambition
    Wnętrze: Czarny (jedyny słuszny przy dzieciach)
    Kolor: Błękit Race Metalizowany (2 srebrne samochody już miałem i ten kolor mi się już znudził, napalony byłem na czarny jak arab na kurs pilotażu, ale po poczytaniu opinii na temat tego koloru (utrzymanie w czystości oraz tego, że rzekomo się łatwo w O3 rysuje) moje ciśnienie na latanie zmalało do zera, popularny brązowy mi się po prostu nie podoba, a gdy zobaczyłem na żywo Błękitny Race to się zakochałem, na razie bez wzajemności )
    dodatkowo:
    – Pakiet amazing
    – Dwustronna mata na podłogę bagażnika (będzie ładnie, a jak będzie trzeba przewieść coś brudzącego i praktycznie)
    – Oświetlenie przestrzeni wokół nóg z przodu i z tyłu (tani bajer więc biorę, a zdarzało mi się szukać czegoś pod fotem co mi przez przypadek spadło i akurat na złość baterie w latarce były wyładowane)
    – Pakiet na bezdroża (o tym poniżej)
    – Przegroda wnęki nadkola z wyjmowaną listwą ograniczającą - prawa i lewa strona bagażnika (tani bajer, więc biorę)
    – Wycieraczka tylnej szyby AERO (nie wyobrażam sobie braku wycieraczki z tyłu, obecnie mam w O1 założoną większą niż producent sugeruje, co by więcej zbierała i lepsza widoczność była)
    – Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica (radio i telefon) z małym pakietem skórzanym (bo ta 4-ramienna to jakoś tak zalatuje mi tą co mam teraz w O1)
    – Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne z podświetleniem wokół drzwi (a ile razy to się wdepnęło w coś podchodząc do auta po ciemku)
    – Pakiet serwisowy ©KODA Life Plus do 60 000 km (wg mnie 'must have')
    – Przygotowanie pod telefon GSM (bez obsługi głosowej, bez połączenia z anteną zewnętrzną, bez Phone box - bez wzmacniania sygnału GSM, uchwyt na multimedia, Bluetooth) (co by żona mogła gadać bez kombinacji z telefonem przy uchu)
    – Pakiet Chrom (bez tego Octavia wygląda zupełnie inaczej, IMHO gorzej)
    – Zapasowe koło stalowe pełnowymiarowe, podnośnik, klucz, bez zestawu naprawczego (nie przemawia do mnie zestaw naprawczy, ma być pełny zapas i tyle)
    – Tylna część foteli przednich obita skórą ekologiczną (ach te dzieci)
    dodatkowo poza konfiguratorem:
    5E0 071 775 Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów (o tym poniżej)
    5E1 061 550 Gumowe dywaniki podłogowe (obecnie w O1 mam gumowe z materiałem na wierzchu i sprawują się świetnie, ale takich już nie robią - nie wiem czemu, więc dlatego wybór padł na gumowe, a nie materiałowe)
    oraz późniejsze dołożenie:
    5E0 075 111 Osłony przeciwbłotne przednie (musiałbym to zobaczyć jak jest zamontowane, bo w O1 z przodu oryginalny chlapacz zrobił kuku lakierowi, przynajmniej u mnie)
    5E0 075 101 Osłony przeciwbłotne tylne (kiedyś był obowiązek, żeby auto posiadało takowe, jednak znieśli go, wg mnie powinien być nadal, ze względu na bezpieczeństwo - unosząca się woda za pojazdem bez chlapaczy tworzy mgłę za pojazdem, która wpływa negatywnie na bezpieczeństwo pojazdów jadących za takim pojazdem)
    5E0 863 831 Mata wygłuszająca pokrywę silnika (co by mu było cieplej w zimę )
    5E0 071 303 Ozdobne listwy progowe drzwi w kolorze czarnym (mam obecnie w O1 i dodatkowo chroni lakier jak dzieciaki stają na progach, żeby wejść/wyjść z auta, chociaż wg mnie to powinny te osłony być szersze i zakrywać lakier jeszcze bliżej krawędzi progu)
    000 071 597C Zestaw śrub zabezpieczających koła przed kradzieżą (w O1 mam i chcę wierzyć, że się przydał )

    Co do wyboru jednostki napędowej nie mam wątpliwości, ponieważ robię do 15 tys. km rocznie i to głównie po mieście, więc Diesel odpada, a mocniejsza jednostka (180KM) nie nie jest mi potrzebna.
    Reszta dodatków też jest już przemyślana, co mnie nurtuje to brać czy nie brać "Pakiet na bezdroża" oraz co lepiej wziąć "Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów" czy "Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, czujnikiem przechyłu (2 składane kluczyki)".

    Co do "Pakietu na bezdroża" na plus przemawia fakt podniesienia zwieszenia o 15 mm oraz osłona silnika oraz innych elementów.
    Jak sprawa wygląda bez tego pakietu? Pod miską olejową jest już tylko asfalt? Jeżeli tak, to mnie to trochę przeraża, bo niefortunnie najechany np. kamień może załatwić miskę. Aktualnie w O1 mam dolną osłonę silnika i w sumie chyba dzięki niej uratowałem z 2-3 razy miskę - zdarza mi się jeździć po kaszubskich drogach szutrowych, które kryją różne niespodzianki.

    Co do "Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów"/"Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, czujnikiem przechyłu (2 składane kluczyki)", to dowiadywałem się i alarm nie posiada czujnika wstrząsowego i nie można go dołożyć. Czujnik wstrząsowy działa tak, że nawet kopnięcie w oponę powoduje pojedyncze zawycie albo ciągłe wycie pojazdu, chodzi tu oczywiście nie o kopanie w oponę, ale np. obtarcie bądź uderzenie innego pojazdu i gdy jestem w zasięgu, to usłyszenie to przeze mnie i zareagowanie odpowiednio. I to było jedno "za" alarmem.
    Mam garaż indywidualny, a jak parkuje poza domem, to i tak z reguły nie jestem w zasięgu widoku/słuchu auta, więc wycia alarmu nie widzę/słyszę, a przez ludzi, który zapominają, że mają alarm i sami go sobie uruchamiają, w społeczeństwie panuje znieczulica na wycie alarmów, więc po co on?
    Jakiejś ukrytej funkcji się pozbywam nie zamawiając go? Sprzedawcy twierdzą, że bez alarmu dostaje także 2 składane kluczyki.
    Czy można z zewnątrz rozpoznać czy Octavia III ma alarm albo go nie ma? (Odpowiedzi na to pytanie może nie podawajcie jawnie na forum )
    Jeżeli profesjonalista będzie chciał brać O3, to czy bardziej mu nie przeszkodzi "Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów" od alarmu?
    Z tego co się orientuje, to użycie klucza/otwieraka/łamaka na zamku w drzwiach kierowcy dezaktywuje alarm, a blokady zmiany biegów już raczej nie, więc blokada niby lepsza.
    Co myślicie?
    Proszę o opinie dot. "Pakietu na bezdroża" i "Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów"/"Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, czujnikiem przechyłu (2 składane kluczyki)".

    Aha, cena z konfiguratora to 83 100 zł (bez dodatków, których nie ma w konfiguratorze), a mam ofertę za 74 500 zł (+ 750 zł za Blokadę skrzyni razem z montażem), chyba dobra cena? Tylko, że 600 km ode mnie. No właśnie, jakie są zagrożenia przy kupowaniu auta z daleka?
    Pozdrawiam,
    Paweł

    Harmonogram spotów w Pomorskie OCP
    Grupa lokalna Pomorskie OCP na fb

    Komentarz

    • Mariow
      Drive
      • 2011
      • 44

      #3
      Gdzie dokładnie dostałeś taką ofertę ?

      Komentarz

      • polrob
        Rider
        • 2013
        • 535
        • Superb III (3V3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #4
        Kolego a nie lepiej wziąć elegance i doposażyć tak samo. W elegance będziesz miał już składane lusterka, wyposażenie z pakietu amazing, przegrody w bagażniku z dwóch stron, kierownice trójramienną chyba za 100, przygotowanie pod telefon GSM to w sumie powoduje ze różnica w cenie między ambition a elegance jest prawie żadna, tak na szybko wyszło mi ok 1000 zł a jednak dostajesz trochę więcej z wyposażenia.
        jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
        była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
        była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

        Komentarz

        • mat29
          Classic
          • 2007
          • 12
          • Octavia III (5E3)
          • CHPB 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Podzielam zdanie jednego z kolegów. Brać elegance! Nie wiem ile zebrałeś ofert, ale warto się do tego przyłożyć. Ja swoją OIII elegance 1.4 odebrałem w listopadzie - cena korzystniejsza niż Twoja. Szczegóły mogę podać na PW.

          Pozdrawiam
          Octavia III 1.4 TSI Elegance (biała)

          Komentarz

          • Qgar
            Ambiente
            • 2013
            • 246
            • Octavia III combi (5E5)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez spj
            Aha, cena z konfiguratora to 83 100 zł (bez dodatków, których nie ma w konfiguratorze), a mam ofertę za 74 500 zł (+ 750 zł za Blokadę skrzyni razem z montażem), chyba dobra cena? Tylko, że 600 km ode mnie. No właśnie, jakie są zagrożenia przy kupowaniu auta z daleka?
            Wg mnie oferta bardzo dobra. Dostałem podobny upust w % w Krakowie (kwotowo inaczej bo zamówiłem kombi Elegance 1.4TSI z DSG i więcej wyposażenia dodatkowego). Ogólnie inni dealerzy po negocjacjach dochodzili do 9%. Wg mnie zagrożenie przy kupowaniu auta z daleka jest minimalne, zwłaszcza przy zaufanym sprzedawcy. W zasadzie to kwestia kosztów w odbiorze auta (dojazd). Sam już chciałem składać zamówienie w Krakowie, choć z Trójmiasta kawałek drogi, ale jednak udało mi się uzyskać taką ofertę na miejscu.

            OT:
            Przy okazji polecam naszego forumowego sprzedawcę Danielcio ze względu na profesjonalne podejście do klienta i rewelacyjny kontakt (po północy wysłane zapytanie ofertowe, a o 9 rano odpowiedź z ofertą - uczciwą, bo z najlepszym rabatem, bez potrzeby zabawy w podchody zw. negocjacjami).
            O innych sprzedawcach wypowiem się jeszcze w osobnym wątku, bo chyba warto się dzielić takimi informacjami
            Skoda O3 5E 2014 1.4TSI DSG Combi od 2014.04
            Audi A3 8L 2001 1.9TDI MG5 5D od 2007.04 do 2014.07

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Zamieszczone przez spj
              Co do "Pakietu na bezdroża" na plus przemawia fakt podniesienia zwieszenia o 15 mm oraz osłona silnika oraz innych elementów.

              Jak ta plyta byla metalowa, to mialo to sens. Jak teraz jest z grubszego plastiku to jest to lekka kpina.

              Dodatkowo Alarm + AC, a nie uprzykrzanie sobie zycia jakimis kluczykami, gdzie otwierasz maske sciagasz linki i wrzucasz na stale bieg i odjezdzasz :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Łabik
                Rider
                • 2013
                • 346
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Jeśli chodzi o pakiet na bezdroża, to nie warto bo tam są tylko plastikowe osłony. Bez pakietu jest pod silnikiem też osłona. A jak trafisz na kamień to plastik ci za bardzo nie pomoże.

                Co do zabezpieczeń to zamów tylko alarm+AC.
                A na specjalistów od cudzej własności to żadne kupne zabezpieczenie nie zatrzyma, chyba że wymyślisz jakieś sam to możesz im przeszkodzić. Tylko jak auto jest na gwarancji, to nie ma co ingerowąć w instalacje czy mechanikę auta, bo stracisz gwarancje.
                Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
                http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA

                Komentarz

                • witachu
                  L&K
                  • 2011
                  • 1319

                  #9
                  jak chcesz mieć kolego porzadny pakiet na bezdroża to mozna samemu coś pomysleć zeby z blachy zrobić taką pod silnik. zdobyć wymiary takiej osłony, kupic arkusz i zrobić samemu lub zlecić. wtedy to ma sens, o plastikowych to chłopaki wczesniej sie wypowiedzieli

                  Zamieszczone przez spj
                  Czy można z zewnątrz rozpoznać czy Octavia III ma alarm albo go nie ma?
                  są koguty na dachu
                  OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                  Auto Detailing: Dream Car Studio
                  (znajdź również na fb)

                  Komentarz

                  • m4g
                    Drive
                    • 2008
                    • 81

                    #10
                    Dobry temat bo ogólnie też zamawiam Octavke w tym tygodniu. Również polecam forumowych sprzedawców bo trochę mi pomogli wiec solny które nie dawały mi min. 10% rabatu odpadły. Co do oferty moja konfiguracja wygląda podobnie:
                    1.4 TSI Elegance
                    Błękit Race
                    Pakiet Dynamic
                    Pakiet Amazing
                    Sportowe zawieszenie ( właśnie to jest mój największy problem)
                    Pakiet Simply Clever dla GSM
                    Trójramienna kierownica wielofunkcyjna
                    Koło dojazdowe
                    Pakiet serwisowy Life Plus do 60 000km
                    Przygotowanie pod telefon GSM
                    Alarm z funkcją monitorowania wnętrza
                    Dywaniki za free :P
                    Felgi 18'
                    Myślę jeszcze o gniazdku 230v i jakiś dodatkach zewnętrznych
                    Tylna wycieraczka może MaxiDot kolorowy?

                    Za całość najtaniej jak na razie wychodzi mnie 81 000zł. Najgorsze przez co nie mogę spać to sportowe zawieszenie które nie wiem czy wybrać z dwóch powodów auto będzie jeździło 80% w mieście 3 razy do roku jakaś długa trasa i latem podrożę na działkę gdzie z 1km jedziemy lasem to samo tyczy się felg 18 bo każdy mi ich odradza że nigdzie nie podjadę etc. Doradźcie co mam z tym zrobić będę wdzięczny. Może dorzucić coś jeszcze? :| :szeroki_usmiech
                    Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
                    Mój błękitny Skarb!

                    Komentarz

                    • witachu
                      L&K
                      • 2011
                      • 1319

                      #11
                      18" mozesz sprzedać i zmienić na mniejsze jak uznasz ze te są złe. gniazdko 230V moim zdaniem dobry patent zwłaszcza w czasie wakacyjnych podrózy podłączyć lodówke, która lepiej sie sprawuje niz z gniazka zapalniczki na 12V

                      Zamieszczone przez m4g
                      sportowe zawieszenie
                      jak wiekszości po miescie to moim zdaniem nie konieczne, tymbardziej przy takich walcach jak 18" to moze byc pewien dyskomfort. no chyba ze jeździsz bardzo dynamicznie to wtedy tak, ale to juz raczej motor od 1.8TSI wzwyż
                      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                      Auto Detailing: Dream Car Studio
                      (znajdź również na fb)

                      Komentarz

                      • m4g
                        Drive
                        • 2008
                        • 81

                        #12
                        Nie będzie efektu "kozy"? Jak widziałem niektóre Octavie na 17' to tył bardzo poszedł do góry czego chce uniknąć choć ponoć wtedy kiedy z tyłu nikogo nie ma. Dzięki za odpowiedz!
                        Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
                        Mój błękitny Skarb!

                        Komentarz

                        • Basik_
                          Rider
                          • 2013
                          • 667

                          #13
                          spj, zamiast "Dwustronna mata na podłogę bagażnika" weź pakiet "simply clever" cena ta sama, a dostajesz ciut więcej :wink:
                          Moja biała jak welon dziewicy O3 vRS

                          Komentarz

                          • elektrykprosty
                            Rider
                            • 2013
                            • 311

                            #14
                            Nie bierz blokady dźwigni zmiany biegów.
                            Zakładane są wyłacznie u dilera, i zapewniam, że nie będzie Ci się chciało tego uzywać. A jak użyjesz to przypomnisz sobie po zapaleniu silnika.

                            Weź alarm. Ponoć jedynie z alarmem jest podwójne ryglowanie zamków drzwi.

                            Jeśli masz dzieci to bardziej będzie potrzebna popielniczna z tyłu niż gniazdko 230V.

                            Jeśli jeździsz po polnych drogach to pakiet na bezdroża jest super. Masz 1,5cm więcej prześwitu i osłony w newralgicznych miejscach np. przewody hamulcowe.
                            W mieście też nie zaszkodzi być mniej wrażliwym na koleiny i krawężniki.
                            Doroabianie jakichś osłon później jedynie Ci zmniejszy prześwit.

                            Im mniejsze felgi tym tańsze opony. Sprawdź różnicę tych samych opon dla 16" i 18". Na zestawie nawet 1000zł.

                            Składane lusterka są niepotrzebne.
                            Podczas parkowania wolę by ktoś zahaczył o lusterko niż bok auta.

                            [ Dodano: Pon 16 Gru, 13 16:17 ]
                            ...pakiet na bezdroża był dostępny tylko z felgami 16. Zmniejsza to liczbe dylematów.

                            Komentarz

                            • Prekompilator
                              Rider
                              • 2013
                              • 420

                              #15
                              Podobnie do mnie wybrałeś.
                              Zastanów się nad schowkiem pod fotelem pasażera - można trzymać tam rzeczy, które wozi się stale i dzięki temu nie zagracają schowka przed pasażerem.
                              I jeszcze dysze spryskiwaczy podgrzewane są przydatne. Wiem, bo wcześniej nie miałem i czasami któraś z końcówek zamarzała.

                              Co do 230V - raczej nie warto, zwykły przetwornik napięcia jest duuuużo tańszy.

                              Lepszy alarm od blokady - w sumie chroni cię i tak AC, a mniej zachodu.

                              [ Dodano: Pon 16 Gru, 13 17:17 ]
                              Zamieszczone przez elektrykprosty
                              Składane lusterka są niepotrzebne.
                              Podczas parkowania wolę by ktoś zahaczył o lusterko niż bok auta.
                              Tu raczej chodzi o pieszych przeciskających się pomiędzy samochodami na parkingu przed supermarketem.

                              Komentarz

                              • m4g
                                Drive
                                • 2008
                                • 81

                                #16
                                Co do 230V - raczej nie warto, zwykły przetwornik napięcia jest duuuużo tańszy.
                                Chyba koszt takiego gniazdka to 100zł a jakas normalna przetwornica od 85zł wiec nie wiem
                                Jest 1.4 TSI Elegance Blue Race 18' Golus
                                Mój błękitny Skarb!

                                Komentarz

                                • witachu
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1319

                                  #17
                                  Zamieszczone przez elektrykprosty
                                  Doroabianie jakichś osłon później jedynie Ci zmniejszy prześwit.
                                  w jaki sposób niby? jezeli weźmie wymiary ori osłony plastikowej jaka jest w pakiecie na bezdroża to czemu ma zmniejszyć? moim zdaniem pakiet na bezdroża który miał racje bytu to taki który montowali w OI(czy o w OII to nie pamietam) czyli metalowa płyta pod silnikiem miała racje bytu i faktycznie spełniała swoją role. natomiast to co teraz to moim zdaniem ma tylko oddziaływać na podswiadomość ze troche wiecej jest osłonięte pod autem, natomiast jest to tylko plastik. a nie wydaje mi się zeby ta zwykła osłona pod silnikiem (bo chyba ona jest najbardziej istotna bo w razie uszkodzenia czegoś koszty duze) rózniła sie specjalnie od tej z pakietu na bezdroza. poprostu dołozone troche wiecej plastiku pod spodem który w styczności z krawężnikiem może nie wiele pomóc i 1,5 cm wyzej auto .

                                  Zamieszczone przez m4g
                                  Cytat:
                                  Co do 230V - raczej nie warto, zwykły przetwornik napięcia jest duuuużo tańszy.

                                  Chyba koszt takiego gniazdka to 100zł a jakas normalna przetwornica od 85zł wiec nie wiem
                                  otóż to. po co sie bawić w jakies przetwornice jak można miec zrobione prosto . 100 zł nie majątek a
                                  Zamieszczone przez elektrykprosty
                                  Jeśli masz dzieci to bardziej będzie potrzebna popielniczna z tyłu niż gniazdko 230V
                                  mam w rodzinie osoby, które mają małe dzieci. i jesli są to małe tto spokojnie smieci lądują wszedzie poza tą popielniczką. jezeli zas wieksze to mozna jeden ze schowków w aucie przerobić w czasie podróży poza tym rozmiar popielniczki jak dla mnie nie predysponuje ją jako smietnika w aucie, no chyba ze dzieci palą papierosy :P co do gniazdka to moim zdaniem bardzo dobre rozwiazanie własnie w podróży.
                                  OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                  Auto Detailing: Dream Car Studio
                                  (znajdź również na fb)

                                  Komentarz

                                  • bishop
                                    L&K
                                    • 2012
                                    • 1430

                                    #18
                                    Zamieszczone przez spj
                                    Jeżeli profesjonalista będzie chciał brać O3, to czy bardziej mu nie przeszkodzi "Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów" od alarmu?
                                    Jak nie założysz alarmu do O3 to może odpuszczą , ...ze to niby policyjna pułapka :lol:
                                    A załóż to i to i AC

                                    Zamieszczone przez spj
                                    ... No właśnie, jakie są zagrożenia przy kupowaniu auta z daleka?
                                    Możliwe że jak będziesz coś reklamował aso-sap odeśle Cie do dealera patrz np. temat sprężyny tylne .

                                    Komentarz

                                    • Prekompilator
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 420

                                      #19
                                      Zamieszczone przez m4g
                                      Co do 230V - raczej nie warto, zwykły przetwornik napięcia jest duuuużo tańszy.
                                      Chyba koszt takiego gniazdka to 100zł a jakas normalna przetwornica od 85zł wiec nie wiem
                                      Wg cennika - 400 PLN.

                                      Komentarz

                                      • kylo76
                                        Rider
                                        • 2013
                                        • 743
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez witachu
                                        metalowa płyta pod silnikiem miała racje bytu i faktycznie spełniała swoją role.
                                        Mnie do O3 odradzili osłonę plastikową, bo jest plastikowa. Podobno są/były metalowe do O3 i któryś z klientów się nad nią zastanawiał dopóki nie usłyszał ceny, ponad 4tys zł.
                                        O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                        Komentarz

                                        • witachu
                                          L&K
                                          • 2011
                                          • 1319

                                          #21
                                          kylo76, nie to ze ja odradzam wogole płyty pod silnikiem, dobrze zeby wogole cos było to chociaz syf nie wlatuje od spodu, i zawsze jakas tam ochrona jest przed wodą, kurzem pisakiem i moze jakims krzakami. ale nie dajmy sobie wmówic ze to bedzie chroniło nas przed nie wiadomo czym co moze byc na tych bezdrozach( kamienie dość duze, inne tego typu rzeczy jakie mozna spotkac jeżdząc po lesie, jakis górzystych terenach, czy krawęznikach itp)
                                          Zamieszczone przez kylo76
                                          ponad 4tys zł.
                                          może się przesłyszał? no chyba ze ta płyta z jakis włókien węglowych jest robiona
                                          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                          Auto Detailing: Dream Car Studio
                                          (znajdź również na fb)

                                          Komentarz

                                          • Jark7
                                            Elegance
                                            S_OCP Member
                                            • 2008
                                            • 777

                                            #22
                                            Zamieszczone przez witachu
                                            ale nie dajmy sobie wmówic ze to bedzie chroniło nas przed nie wiadomo czym co moze byc na tych bezdrozach( kamienie dość duze, inne tego typu rzeczy jakie mozna spotkac jeżdząc po lesie, jakis górzystych terenach, czy krawęznikach itp)
                                            i tu się troszku nie zgodzę ...
                                            Z własnego doświadczenia stwierdzam, że metalowa płyta pod silnikiem, w ciągu 7 lat eksploatacji już kilka razy na siebie zarobiła, i chodzi tu o kamienie, krawężniki, wyboje, muldy, koleiny, zwały śniegu itp. I wcale nie jeżdżę ekstremalnie po wertepach, ale normalnie eksploatuję samochód.
                                            Gdy ostatnio oglądałem spód samochodu, to osłona wyglądała jak z czołgu po roku na poligonie.

                                            Co do zabezpieczeń, to gdybym miał zrezygnować z czegoś, to na pewno z alarmu, a zostawiłbym blokadę skrzyni. Wynika to z prostego faktu, że na wyjące alarmy już praktycznie nikt nie zwraca uwagi (oprócz właściciela :lol: ) - nie podnoszę tutaj oczywiście funkcji lepszego lub gorszego zabezpieczenia przed uruchomieniem

                                            Owocnych przemyśleń
                                            Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
                                            Jark7
                                            było 119/296 jest 143/328 by Aligator

                                            Komentarz

                                            • kylo76
                                              Rider
                                              • 2013
                                              • 743
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez witachu
                                              może się przesłyszał?
                                              Może, ale biorąc pod uwagę cennik ori akcesoriów (felga 15cali stalowa w ASO ponad 400zł) to jestem w to w stanie uwierzyć.
                                              O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                              Komentarz

                                              • witachu
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1319

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Jark7
                                                witachu napisał/a:
                                                ale nie dajmy sobie wmówic ze to bedzie chroniło nas przed nie wiadomo czym co moze byc na tych bezdrozach( kamienie dość duze, inne tego typu rzeczy jakie mozna spotkac jeżdząc po lesie, jakis górzystych terenach, czy krawęznikach itp)


                                                i tu się troszku nie zgodzę ...
                                                Z własnego doświadczenia stwierdzam, że metalowa płyta pod silnikiem, w ciągu 7 lat eksploatacji już kilka razy na siebie zarobiła, i chodzi tu o kamienie, krawężniki, wyboje, muldy, koleiny, zwały śniegu itp. I wcale nie jeżdżę ekstremalnie po wertepach, ale normalnie eksploatuję samochód.
                                                Gdy ostatnio oglądałem spód samochodu, to osłona wyglądała jak z czołgu po roku na poligonie.
                                                ale ja miałem tu na mysli ze to co teraz nazwyają pakietem na bezdroża to kawałek plastiku, nie mówiłem ze te które sa metalowe to są złe. z resztą kilka postów własnie pisałem ze te metalowe były naprawde warte pieniedzy w tym pakiecie. z resztą wiem bo miałem taką wczesniej w aucie. a jak kto bedzie miał obitą osłone pod spodem to juz różne rózniste aspekty maja wpływ i co sie trafi po drodze. ja w obecnie posiadanym aucie mam nawet nie zniszczoną, nawet mój mechanik mnie zawsze pyta jak ja to robie ze ta osłona jest w takim stanie, bo ma czasem takie OII ze osłona wygląda tak
                                                Zamieszczone przez Jark7
                                                jak z czołgu po roku na poligonie.
                                                reasumujac pakiet na bezdroza to jak była metalowa płyta, a teraz obecnie to tylko tak na podswiadomość ma działac według mnie
                                                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                                Auto Detailing: Dream Car Studio
                                                (znajdź również na fb)

                                                Komentarz

                                                • bishop
                                                  L&K
                                                  • 2012
                                                  • 1430

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Jark7
                                                  Co do zabezpieczeń, to gdybym miał zrezygnować z czegoś, to na pewno z alarmu, a zostawiłbym blokadę skrzyni.
                                                  Jak będzie zamówienie na twój pojazd , pójdzie ze wszystkim co masz , ale jak gnojki zabiorą się za kradzież w nocy lub przyjdą po radio albo inne wyposażenie, to alarm wywoła u nich rozwolnienie i trzesace się łapki . Tak wyjec mobilizuje tylko właściciela auta, tylko np. na osiedlowym parkingu wszyscy są właścicielami i parę doop z fotela się ruszy,bo nie wiadomo, którego dzisiaj biorą

                                                  Ogólnie temat zabezpieczeń już był i im więcej tym szansa ze nie wybiora tego pojazdu do odjazdu, większa + jedno nietypowe zabezpieczenie i typowe AC.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...